Tällainen löytyi art is the lie that helps us understant the truth -blogista, ja ajattelin laittaa sen myös tännekin, sen verran hyvä idea kun on :D

Hyvä idea kiertoon

Kun saat mainoskirjeitä, jotka tarjoavat sinulle uutta luottokorttia,
autolainaa tai mitä tahansa, valtaosa näistä kirjeistä sisältää
palautuskuoren, jonka postimaksu on maksettu tai maksetaan lähettävän
yrityksen puolesta. Miksikäs ei siis hyödyntää moista palvelua ja lähettää
kyseinen mainos sekä muitakin mainoksia, jotka ovat jääneet nurkkiin
pyörimään, kauniisti kirjekuoressa takaisin lähettäjälle. Hoitakoot itse
paperinkeräyksen!

Voit liittää esimerkiksi Yves Rocherin mainoskirjeen sisällön
askartelutehtävineen lehtitilausmainoksen palautuskuoreen tai lähettää
vakuutusmainoksen yhteydessä kyllä-kuoressa myös k-kaupan parhaat
tarjoukset. Jos ei jäljellä ole mitään ylimääräistä lähetettävää voit
lähettää pelkän kaavakkeen tyhjänä takaisin - ja muutenkin, jos haluat pysyä
nimettömänä voit poistaa paperit, joissa on nimesi tai ainakin poistaa
nimesi niistä. Toisaalta voit lähettää pelkän tyhjän kirjekuoren ja jättää
kyseisen yrityksen suremaan tuntematonta mahdollista asiakasta - hauskaa,
vaikka ei ehkä yhtä hyödyllistä. Sama juttu kaikkien Valittujen Palojen,
tms. kirjeiden kanssa, jotka lähettävät 20 kirjettä peräjälkeen ilmoittaen
sinun olevan valittu voittajaksi - laita koko roska palautuskuoressa ja
muista käyttää kyllä-kuorta tai ruksata kuoren kylkeen "kyllä" niin voit
olla varma, että kyseinen yritys lunastaa kirjeesi. Jonkin ajan kuluttua,
mikäli kaikki kynnelle kykenevät osallistuvat tähän mainostulvan
vasta-aaltoon, vakuutusyritykset, pankit, kauppaketjut, yms. alkavat saada
takaisin suurimman osan paperisaasteesta, jota he itse lähettävät. Näin he
itsekin ehkä alkavat arvostaa sitä oikeassa mittakaavassa! Ja arvioimaan
uudelleen sen tarpeellisuutta... Parasta tässä kaikessa on se, että he
maksavat itse kirjekuoren ja postikulut!

Sivumainintana sanottakoon, että näin myös postitoimistot saavat lisää
hommia, jos he ovatkin pelänneet, että sähköposti vie heiltä asiakkaat!
Kuten sanottu, hyviä ideoita kannattaa kierrättää, joten lähetä tämä
eteenpäin.